Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (стаття 9).
Відповідно до Постанови Міністрів України № 172, магазин може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони стосуються категорій зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Зокрема, обміну та поверненню не підлягає парфумерно-косметична продукція, а це ефірні та базові олії, активні компоненти, екстракти, глини, гідролати тощо, предмети сангігієни та інше. Оформляючи замовлення, обов'язково враховуйте цей момент.
Умови обміну та повернення
-
Обмін та повернення товарів можливе протягом 14 днів від дати зазначеної у накладній.
-
Товар, повернутий покупцем, повинен бути повністю укомплектований і не розпакований. Наявність упаковки, присутність всіх ярликів, заводське маркування обов'язкові - повне збереження товарного вигляду та споживчих властивостей.
-
Товар приймається новим і обов'язково після повернення оглядається, щоб виключити пошкодження, потертості, подряпини, відколи, плями та інші сліди не кондиції.
-
Товари неналежної якості приймаються назад лише у разі фабричного браку. Для цього необхідно попередньо повідомити точну причину і надати фото або відео.
-
Повернення товару та зворотну доставку оплачує покупець. Обмін та повернення здійснюється ТК Нова пошта згідно з тарифами компанії.
-
Для обміну та повернення необхідно буде заповнити акт-заяву. Надати документ, що встановлює особу покупця. Разом з товаром, що повертається, відправити накладну, яка підтверджує факт придбання його в нашому магазині, і чек про оплату товару.
-
Для повернення безпосередньо коштів необхідно надати повні банківські реквізити рахунку, з якого проводилася оплата: назва банку, IBAN, ЄДРПОУ, номер картки, повне ПІБ покупця.
-
Кошти повертаються протягом 30 робочих днів з моменту отримання нами товару в безготівковій формі, покупцю необхідно надати повні банківські реквізити.
-
Обмін товару здійснюється протягом 30 робочих днів після одержання товару магазином.
-
З питань повернення та обміну покупець може звернутись у робочий час за телефоном або Viber +38(093)7933178, а також написати на пошту SoapCosmetics@gmail.com.
Дякуємо за співпрацю, раді побажанням щодо покращення роботи компанії.