Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» (стаття 9).
Відповідно до Постанови Міністрів України № 172, магазин може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони стосуються категорій зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну. Зокрема, обміну та поверненню не підлягає парфумерно-косметична продукція, а це ефірні та базові олії, активні компоненти, екстракти, глини, гідролати тощо, предмети сангігієни та інше. Оформляючи замовлення, обов'язково враховуйте цей момент.
 
Умови обміну та повернення
  1. Обмін та повернення товарів можливе протягом 14 днів від дати зазначеної у накладній.
  2. Товар, повернутий покупцем, повинен бути повністю укомплектований і не розпакований. Наявність упаковки, присутність всіх ярликів, заводське маркування обов'язкові - повне збереження товарного вигляду та споживчих властивостей.
  3. Товар приймається новим і обов'язково після повернення оглядається, щоб виключити пошкодження, потертості, подряпини, відколи, плями та інші сліди не кондиції.
  4. Товари неналежної якості приймаються назад лише у разі фабричного браку. Для цього необхідно попередньо повідомити точну причину і надати фото або відео.
  5. Повернення товару та зворотну доставку оплачує покупець. Обмін та повернення здійснюється ТК Нова пошта згідно з тарифами компанії.
  6. Для обміну та повернення необхідно буде заповнити акт-заяву. Надати документ, що встановлює особу покупця. Разом з товаром, що повертається, відправити накладну, яка підтверджує факт придбання його в нашому магазині, і чек про оплату товару.
  7. Для повернення безпосередньо коштів необхідно надати повні банківські реквізити рахунку, з якого проводилася оплата: назва банку, IBAN, ЄДРПОУ, номер картки, повне ПІБ покупця.
  8. Кошти повертаються протягом 30 робочих днів з моменту отримання нами товару в безготівковій формі, покупцю необхідно надати повні банківські реквізити.
  9. Обмін товару здійснюється протягом 30 робочих днів після одержання товару магазином.
  10. З питань повернення та обміну покупець може звернутись у робочий час за телефоном або Viber +38(093)7933178, а також написати на пошту SoapCosmetics@gmail.com.
Дякуємо за співпрацю, раді побажанням щодо покращення роботи компанії.