ТЕРМІНИ ВІДПРАВЛЕННЯ

> Замовлення відправляємо з понеділка по п'ятницю о 12:00.

> Реквізити надходять автоматично після оформлення замовлення в SMS та на електронну пошту (перевіряйте папку «Спам»).

> Замовлення комплектуємо тільки після надходження коштів на рахунок.

> Оплата через ПриватБанк може надходити від години і більше, через Monobank – миттєво.

> Відправлення Новою поштою здійснюємо щодня, крім вихідних. Відправлення через Укрпошту – 1-2 рази на тиждень, без фіксованого дня. Можливі форс-мажори, що можуть затримати відправлення на 1-3 дні.

> Мінімальна сума замовлення на сайті – 300 грн. Товар резервується одразу після оформлення замовлення і зберігається протягом 3 днів.

 

ОПЛАТА

Оплата на карту ПриватБанку або Монобанку. Реквізити автоматично надходять у SMS-повідомленні.

Оплата за реквізитами. Комісію банку сплачує покупець. Реквізити з'являються на сайті після оформлення замовлення та надходять на ваш e-mail (перевіряйте папку «Спам») і в SMS-повідомленні.

Онлайн оплата на сайті. Visa | Mastercard | Google Pay | Apple Pay.

Післяплата. Мінімальна передплата – 250 грн (залежно від ваги/обсягу замовлення). Якщо при отриманні замовлення ви відмовляєтесь або не забираєте його, передплата не повертається, оскільки покриває витрати на доставку до вас і назад. Покупець додатково оплачує послуги Нової пошти: 20 грн + 2% від суми переказу. Мінімальна сума для першого замовлення 500 грн., для подальших - 1000 грн.

 

ДОСТАВКА

Нова пошта: відділення | поштомат | адресна доставка. Замовлення повинно бути забрано протягом 5 днів, інакше воно автоматично повертається.

Укрпошта (стандарт та експрес): відділення | адресна доставка.

Доставка за кордон: звертайтесь на SoapCosmetics@gmail.com.

 

ПРИ ОТРИМАННІ ЗАМОВЛЕННЯ

У відділенні транспортної компанії перевіряйте цілісність посилки. Товар застрахований на повну суму. Якщо виявлено пошкодження упаковки або товару, або інші невідповідності, обов'язково складіть акт при отриманні і додайте фото.

Після передачі замовлення транспортній компанії, магазин не несе відповідальність за товар. Усі ризики під час транспортування несе транспортна компанія. Компенсація за пошкоджений товар здійснюється через транспортну компанію.

Забираючи вантаж, ви погоджуєтесь із його цілісністю та зовнішнім виглядом.

 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

> Претензії щодо кількості товару приймаються протягом 3 днів після отримання.

> Замовлення вагою від 20 кг відправляються з нашої адреси «двері-склад» або «адресна доставка».

> Усі оплати фіскалізуються. Фіскальний чек автоматично надсилається на e-mail, вказаний при реєстрації. За запитом можемо відправити його у Viber.

> Перевіряйте ваше замовлення і дані для доставки. Магазин не несе відповідальності за неправильно вказану інформацію.

> Якщо протягом двох робочих днів ви не отримали сповіщення, обов'язково зв'яжіться з нами.

> Уся інформація про замовлення доступна в особистому кабінеті, зокрема підтвердження оплати та відправлення.

> Оформлюючи замовлення на сайті, ви погоджуєтесь із правилами роботи магазину.