ТЕРМІНИ ВІДПРАВЛЕННЯ

> Замовлення відправляємо у понеділок-п'ятницю о 12.00.

> Реквізити надходять автоматично відразу після оформлення замовлення в СМС та на ел.пошту (перевіряйте спам).

> Збираємо та комплектуємо лише після надходження коштів на рахунок.

> Приват оплата може надходити від години і більше. Моно оплата надходить одразу.

> Новою поштою відправляємо щодня, окрім вихідних. Укрпоштою – 1-2 рази на тиждень без фіксованого дня. Можуть бути форс-мажори 1-3 дні.

> Мінімальна сума замовлення на сайті – 300 грн. Товар бронюється відразу після оформлення замовлення та зберігається протягом 3-х днів.

 

ОПЛАТА

Карта Приватбанку або Монобанку. Реквізити автоматично надходять в СМС повідомленні на телефон.

За реквізитами. Комісію банку сплачує покупець. Реквізити з'являються на сайті після оформлення замовлення та автоматично надходять до вас на e-mail, обов'язково перевіряйте папку спам. А також в СМС повідомленні на телефон.

Онлайн оплата на сайті. Visa | Mastercard | Google Pay | Apple Pay.

Післяплата. Обов'язкова передплата від 250 грн., яка залежить від обсягу/ваги вашого замовлення. Якщо при отриманні ви відмовляєтеся або не забираєте замовлення, передплата не повертається. Ця сума компенсує витрати на доставку до вас та назад. Покупець додатково сплачує послуги Нової пошти 20 грн. + 2% від суми переказу.

 

ДОСТАВКА

Нова пошта – відділення | поштомат | адресна доставка.

Через 5 днів відправлення повертається автоматично назад, тому необхідно забрати замовлення протягом цього періоду в ТК Нова пошта.

Укрпошта стандарт та експрес – відділення | адресна доставка.

Доставка за кордон – напишіть SoapCosmetics@gmail.com.

 

ПРИ ОТРИМАННІ ЗАМОВЛЕННЯ

У відділенні транспортної компанії перевіряйте цілісність посилки. Товар застрахований на повну суму. Якщо виявлено пошкодження упаковки, товару або інші невідповідності, обов'язково складайте акт відразу після отримання, додайте фото. 

Після передачі до транспортної компанії магазин не несе відповідальність за товар. Ми передаємо товар у належному вигляді та за перевезення не відповідаємо. Усі ризики під час перевезення товарів несе транспортна компанія. Компенсація за пошкоджений товар виплачується відповідно у транспортній компанії.

Забираючи вантаж у транспортній компанії, ви погоджуєтесь з його цілісністю та зовнішнім виглядом.

 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ

> Замовлення 20 кг. і більше фактичної та об'ємної ваги відправляються з нашої адреси від дверей, тобто "двері - склад або адресна доставка".

> Усі оплати фіскалізуються. Фіскалізований чек автоматично відправляється на e-mail, який ви залишили при реєстрації та оформленні замовлення. За запитом відправляємо на Viber.

> Обов'язково перевіряйте ваше замовлення та дані для відправки, магазин не несе відповідальності за неправильно вказану інформацію.

> Якщо протягом двох робочих днів ви не отримали сповіщень, обов'язково зв'яжіться з нами.

> Всю інформацію по замовленню можна побачити в особистому кабінеті, у тому числі надходження оплати та відправлення.

> Оформлюючи замовлення на сайті, ви погоджуєтесь з умовами роботи магазину.